|
KSIĘGOZBIÓR
Biblioteka
gromadzi księgozbiór odpowiadający potrzebom naszych użytkowników
tj. nauczycieli i osób uczących się.
Są to pozycje obejmujące :
-
literaturę z zakresu pedagogiki i psychologii
-
literaturę naukową z różnych
dziedzin wiedzy
-
literaturę piękną
-
programy nauczania, opracowania
metodyczne oraz podręczniki szkolne
-
literaturę regionalną.
Na koniec
roku szkolnego 2012/2013 księgozbiór Biblioteki liczył łącznie 27107 :
- zbiory zwarte - 27 051
woluminów,
- zbiory ciągłe -
1 718 woluminów
(roczniki czasopism głównie z zakresu pedagogiki i psychologii),
- zbiory specjalne - 338.
Na koniec 2013 księgozbiór biblioteki liczył łącznie 29 389 :
- zbiory zwarte - 27 343
- zbiory ciągłe - 1708
- zbiory specjalne - 338.
KOMPUTERYZACJA ZBIORÓW
Od 2005
roku w Bibliotece rozpoczęto
tworzenie
elektronicznej bazy w systemie
SOWA.
- W 2005 roku utworzono 750 rekordów
wprowadzając 690 woluminów.
- W 2006 roku utworzono 1128
rekordów wprowadzając 1920 woluminy książek.
- W 2007 roku stan rekordów wynosił 3053 , ilość woluminów
wprowadzonych do bazy wynosiła 3506 woluminów .
- W 2008 roku stan rekordów
wynosił 4428, ilość woluminów wprowadzonych do bazy to 5146 5146.
- W 2009
roku stan rekordów y wynosił 6678 ,
ogółem ilość wprowadzonych woluminów wynosiła 8290, co
stanowiło 30 % całości zbiorów
biblioteki.
- W 2010
r. stan rekordów wynosił 8966,
ogólem ilość wprowadzonych woluminów 11065, co stanowiło
39,59% całości zbiorów.
- W 2011 roku stan rekordów wynosił 10 649, ogółem ilość woluminów wprowadzonych do bazy 13 043, co stanowiło 45,86 % całości zbiorów biblioteki.
- W 2012 roku stan rekordów wynosił 13 107, ogółem ilość woluminów wprowadzonych do bazy 16 081, co stanowiło 55,34 % całości zbiorów biblioteki.
- Na 31. 08. 2013 r. stan rekordów w bazie wynosił 14 315 rekordów ; ogółem ilość woluminów wprowadzonych do bazy wynosiła 17 767, co stanowi 61,04 % całości zbiorów.
- Na koniec 2013 r. stan rekordów w bazie wynosił 15 443 ; ogółem ilość woluminów wprowadzonych do bazy to 19 251, co stanowi 65,48 % całości zbiorów.
.
|