Biblioteka Pedagogiczna  w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wojska Polskiego 122 e
97-300 Piotrków Trybunalski
tel./fax : 0(prefix)44  649-50-77
http://www.pedagogiczna.edu.pl
 

 

 

 

 

SPONSORING
Zestawienie bibliograficzne w wyborze

   

WYDAWNICTWA ZWARTE  

GARDIAN Renata : Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej. - Kraków : "Impuls", 2007

POLAKOWSKA-KUJAWA Jolanta, KUJAWA Michał : Sponsoring : aspekty prawne i gospodarcze. - Warszawa : Wydaw. POLTEXT, 1994

STECKI Leopold : Sponsoring. - Wyd. 2 uaktual. - Toruń : Tow. Nauk. Org. i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2000

WOJCIK Krystyna : Public relation : wiarygodny dialog z otoczeniem. - Wyd. 3 zm. i popr. - Warszawa : Wydaw. Placet, 2005. - S. 710-724 : Sponsorowanie 

 

ARTYKUŁY Z CZASOPISM  

BUNDA Martyna : Czwarta Liga Pany : piłka lokalna // Polityka. - 2004, nr 41, s. 95-97
Sponsoring w polskiej piłce nożnej  

CEGLARZ Beata : Sponsoring - pomoc czy uzależnienie? // Nowe w Szkole. - 2004, [nr] 3, dod. "Kierowanie Szkołą" s. 7-8
Działania zmierzające do zdobycia dodatkowych funduszy dla poprawienia warunków egzystencjalnych szkoły  

DĘBOWSKA Anna S. : Koncerty tylko dla sponsorów? // Gazeta Wyborcza - Stołeczna. - 2007, nr 131, s. 7
Sponsoring w kulturze w Polsce od 2001 r.  

FURA Michał : Kulturalny biznes: raport : udzielanie wsparcia finansowego jest uzależnione od tego, czy sponsor osiągnie korzyści promocyjne // Gazeta Prawna. - 2006, nr 165, dod. Biznes+, s. A1
Sponsoring w kulturze polskiej od 2001 r.  

GOSZCZYŃSKI Andrzej : Afer u nas dość, nie trzeba ich wymyślać //Rzeczpospolita (W3). - 2005, nr 147, s. C3
Sponsoring i afery w Polsce od 1989 r.  

GRZESZAK Adam : U pańskiej klamki // Polityka. - 1998, nr 16, s. 68-70
Sponsoring  

IGNACZEWSKI Jacek : Impreza z syropem w tle // Rzeczpospolita. - 2004, nr 191, s. C5
Sponsoring w farmacji w Polsce - stan na 2001 r.  

IGNACZEWSKI Jacek : Umowa sponsoringu // Gazeta Prawna. - 2006, nr 236, dod. Tygodnik Prawa Gospodarczego, s. A5-A8
Sponsoring w Polsce od 2001 r.  

JANUSZ-LORKOWSKA MONIKA : W spierają, finansują i stają się rozpoznawalni // Rzeczpospolita (W3). - 2006, NR 43, S. B3
Sponsoring kultury w polsce od 1989 r.  

KOLBUSZEWSKA Daina : Amerykanin w Poznaniu // Gazeta Wyborcza - Poznań. - 2006, nr 163, s. 10
Sponsoring w Polsce od 2001 r.  

KOŁODZIEJCZYKMarcin : Wiara bez Lecha : bojkot kibiców // Polityka. - 2005, nr 38, s. 98-99
Sponsoring sportu polskiego  

KRAKOWIAK Andrzej : Bez medali nie będzie więcej pieniędzy : polscy sponsorzy sportowców są znacznie mniej hojni niż zagraniczni // Rzeczpospolita (W3). - 2006, nr 49, B1
Sponsoring sportu polskiego

MARKIEWICZ Wojciech : Piłka można : kto zarobił i kto stracił na futbolu // Polityka. - 2002, nr 25, s. 20-22
Sponsoring w polskiej piłce nożnej  

MARKIEWICZ Wojciech : Piłka można : kto zarobił i kto stracił na futbolu // Polityka. - 2002, nr 25, s. 20-22
Sponsoring w piłce nożnej w Polsce  

MIKOŁAJEWSKA Bianka : Każdy ma swój Widzew : jak się płaci partiom? // Polityka. -2004, nr 40, s. 24-27
Sponsoring w Polsce  

NAROŻNA Danuta : Sponsor pilnie poszukiwany! : ... w Słupsku // Wychowanie Fizyczne i Zrowotne. - R. 52, nr 12 (2005), s. 40-41
Sponsoring szkolnych imprez w Polsce  

OLEJNIK Krzysztof, CHEŁSTOWSKI Dariusz : Liga sponsorów // Wprost. - 1998, nr 33, s. 50-51
Sponsoring w Polsce  

OLEJNIK Krzysztof : Skok na kasę // Wprost. - 2001, nr 9, s. 72-73
Sponsoring w polskim sporcie  

OLSZAŃSKI Tadeusz : Czwórka ze sponsorem // Polityka. - 1999, nr 12, s. 88,90
Sponsoring w lekkoatletyce. Sukcesy polskich biegaczy na dystansie 400 metrów

PILICH Mateusz : Sponsoring szkół // Gazeta Szkolna : aktualności. - 2002, nr 23, s. 8-9
Umowy sponsorskie dla szkoły  

PILICH Mateusz : Sponsoring w działalności szkoły. Cz. 1 // Gazeta Szkolna : aktualności. - 2002, nr 22, s. 8
Strona prawna sponsoringu

RZEKANOWSKI Paweł : Unibax chce medalu // Gazeta Wyborcza - Toruń. - 2006, nr 265, s. 8
Sponsoring motocyklowy w Polsce od 2001 r.

SARZYŃSKI Piotr : Pączki na wernisaż : jak biznes wspiera polską kulturę // Polityka. - 1998, nr 26, s. 50-52
Sponsoring w kulturze polskiej

SARZYŃSKI Piotr : Pegaz na baterie : biznes i sztuka // Polityka. - 2003, nr 46, s. 68-70
Sponsoring w polskiej kulturze

SZWARCMAN Dorota : Kulturalne banki // Wprost. - 2000, nr 49, s. 106-107
Sponsoring w kulturze polskiej. Konkurs "Mecenas Kultury 2000"

WILCZAK Jagienka : Symfonia składkowa // Polityka. - 1996, nr 36, s. 52-53
Sponsoring w Filharmonii Rzeszowskej 

WILKOWICZ Paweł : Dobrze zarobić na mundialu // Rzeczpospolita (W3). - 2005, nr 91, s. A21
Sponsoring w sporcie

ZDZIECHOWSKA Małgorzata : Wojna butów : mistrzostwa świata w piłce nożnej wygra Adidas, Nike lub Puma // Wprost. - 2006, nr 3, s. 46-47

 

 

Zobacz też zestawienie bibliograficzne:

Marketing, Zarządzanie, Logistyka

Reklama

Finanse i Bankowość

 

 

 

Oprac. Sylwia Brzeżańska
na podstawie zbiorów BPP
Aktualizacja: 17.09.2007


© Biblioteka Pedagogiczna