Praca z klientem w bibliotece – szkolenie online

Home / Dla nauczycieli / Praca z klientem w bibliotece – szkolenie online

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online pt. „Standardy obsługi klienta i proaktywne podejście do pracy z klientem w bibliotece”, które odbędzie się 26 listopada, od 9.00 do 12.00 na platformie LiveWebinar. Uczestniczyć w szkoleniu będzie można poprzez: komputer, laptop, tablet, smartfon. Spotkanie poprowadzi Michał Szczypek, trener z Good Books.

Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe zasady prowadzenia rozmowy handlowej oraz zidentyfikują te jej elementy, które mogą zaszczepić w codziennej pracy z klientem biblioteki. Nauczą się znaczenia poszczególnych etapów rozmowy z klientem oraz poznają czynniki wzmacniające budowanie wizerunku profesjonalnego bibliotekarza.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o przesłanie do 24 listopada do godz. 10.00 na adres mailowy wspomaganie@pedagogiczna.edu.pl zgłoszenia z następującymi danymi: tytuł szkolenia, imię, nazwisko, placówka, numer telefonu i adres mailowy. Wszystkie osoby zostaną powiadomione o zakwalifikowaniu się na szkolenie drogą mailową. 

Uczestnicy otrzymają certyfikaty poszkoleniowe oraz materiały z zajęć w formie pliku .pdf. Szkolenie jest bezpłatne.